Melekaktan doğumdan sonra rahim toparlayıcı bir hap veriyorlar dil altına rahimde büyük sancı yaptırıyor içerisindeki pislik akıp gitsin diye ben naptım süt olsun diye bir yandan sıcak çay içerken dilimin altındaki hap birden eriyip kana karıştı o andan sonra 10dk kadar çok şiddetli bir ağrı oldu ama ölmedim hayattayım hemşirelere bağırıyorum ağrıkesici verin ben gidiyorum ölüyorum diyorum daha yarım saat sonra yapacaz ağrı kesiciyi diyorlar doktoru arayın bana hemen ağrı kesici yapın dedim seruma ağrı kesici katılınca rahatladım ben yaptım bu hatayı siz yapmayın dilinizin altında hap varken başka şeyler yiyip içmeyin yavaş yavaş erimesi gerekiyor o hapın