1 hafta önce sezeryan oldum senin gibi düşündüm acaba bisey olcakmi yapabilirmiyim vs vs. Korkma inanki bebegini gördüğün de ne ağrı kaliyor ne aci. Illaki zorluk yani var. Her gün daha çabuk toparlaniyosun. Burda sadece modunu hep yuksek tut. Zaman öyle hızlı geçiyor ki 🙃