Tombikis96 Anneada Mart ayında bende boş gebelik nedeniyle düşük yaşadım 12 haftaya kadar beklettiler belki oluşur diye sonra kendiliğinden düşük başladı çok umutlanmıştım ama nasip değilmiş şu an 6 haftalık hamileyim ama doktor randevum Cuma günü inşallah bu sağlıklıdır 🤲🏻Sakın korkmayın umutsuz olmayın ama herşeye vaktinde müdahale lazım acısını siz yaşıyorsunuz
Anneada Kizlaaarr bugun bebisimizi gorduk minnaaakk cok sukur bos gebelik degilmis 5+6 olmus Hamd olsun Rabbime🥰🥰🥰
Tombikis96 Anneada yaaa çok sevindim 🥰😍😍Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah bundan sonra hep böyle güzel haberler alırsın bebişinle 🤲🏻😍
Rmysa0308 Anneada Eylül ayında bende boş gebelikten kürtaj oldum.ama bekleyip kalp atışı duyan da çok eğer belli bi embriyo görülüyorsa tabi..benim kesemde net bişe yoktu alındı Eylül’de,Mart’ta tekrar gebe kaldım Sudan 24 haftalığız umudunuzu kaybetmeyin
Anneada Rmysa0308 Cok sukur bizim de goruldu kalp atisini da gorduk hamdolsun 8. Haftaya girdik bugun. Masallah size de insallah sag salim kucaginiza alirsiniz aliriz bebislerimizi insallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻🌸❤️
Asyabuse Anneada yaaa çok sevindiiiimmmm 💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼 Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️
ayseak_0342 semirra benim değil ama yakinimin iki sefer oldu neyden oldu bilinmiyor genetik testi mi yapılıyor ondan sonra bi daha tekrarladı mi peki nasıl oldu
semirra ayseak_0342 doktor soyluyor bu durumu dotoruna sorsun test yapipir zaten soyler tum doktorlar