Ben de 2 kez kontrole gittiğimde kalp atışı görülmemişti, boş gebelik olabilir denmişti ancak 10 dün sonra tekrar gittiğimizde geç döllenme olduğu tespit edildi, boş gebelik değilmiş, kalp atışını duyduk. Allah tüm bebek isteyenlere hayırlı, sağlıklı evlat nasip etsin. 🤲