Nusya317 Valla aslında lazerliyim ama genede var tabi 34 haftadayım ne olur me olmaz diye jilet kullansamda sürekli olmuyor . Nasıl bir yol izliyorsunuz bir şey olursa en çok hazırsız gitmekten korkuyorum 😂
Svvv acaba birde kuaförde nasıl oluyor yani biraz utanıyorum açık açık mı alıyorlar yani ne bileyim bi tarafı örtüyorlar mı acaba?
SeymaYasar Svvv hiç örtü felan yok direk anadan doğma yatıyorsun ama sen canım acicakmı korkusundan utanmayı unutuyorsun😂
Nusya317 Mrv_123_bg araştırdım da o baya zararlıymış bilgin olsun direk özellikle vajinadan baya zararlıymış aman dikkat et
seymanuurr Eczaneden emla krem alın uyuşturucu krem o. Sonra sürüp 15 dakika sonra kuaföre gidin yatin mis gibi ağrı sızı sıfır 😂 devlet hastanesinde onla sünnet bile yapılıyor epilasyona giderken bende sürerdim kafam rahat oluyor 😂😂
Nusya317 Bende erken dpgum riski var kuaförede gidemiyorum valla dogum acısından çok onu düşünüyorum bu millet napıyor acaba
Svvv Nusya317 Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınızı alın da gerisi önemli değil her şey gelir geçer acılar unutulur
Emineklccc Svvv canim bi krem var agdadan 20 dk önce sürüyorsun uyuşuyor orası agda yaparken ufak ufak agrilar hissediyorsun sadece doktoruma sordum kullandığım kremin zararı yok kullanabilirsin demişti kremin adi Anestol pomad eczaneler de satılıyor 25 lira felan