Funda08 canım ben 36 da rapor bozdurmaya gittim o zaman nst istedi ondan önce istenmedi hiç bugün randevum var 38+5 im bugün de istedi o doktordan doktora değişiyor önceki doktorum 30 ve üzeri haftadaki gebeler nst çektirip öyle gelsin diye kapısına yazmıştı tabi ben otuz hafta olmadan doktorum hastaneden ayrıldığı için hiç denk gelmedim nst sine şimdiki doktoruma da ilk gittiğim de sıram gelmeden kapıdan sordum ben 32 haftalık hamileyim nst çektirip mi geleyim dedim önceki doktorumun kapısında yazdığı için bi sorayım önce dedim oda YÖK dedi gerek yok sıranız gelince gelin dedi istemedi. Doktor farklılığı var yani bence