Funda08 Nst ne zamn çekilmeye başladınız bn 33 haftalık oldum doktorum hiç nst istemedi sizden kaçıncı haftada istedi doktorunuz🤰🏼🤰🏼
TugbaKnalada Bazı doktorlar istemiyor. Bazıları sürekli istiyor. Bunun 2 3 nedeni var. Riskli gebelik veya erken doğum belirtileri yoksa. İkincisi doktorlar nst istedikçe döner sermayeden 30tl alıyor her hasta için. Bazı doktorlar bu yüzden abartabiliyor. Genelde 30 haftadan sonra yapıyorlar.
Mervebtnrr Benim doktorumda 35 haftalıkken başlıcaz demişti riskli gebelikte 32 33 te başlatıyorlarmis
Funda08 Nursen21 rahim kasılmalarını ve bebegin kalp atış hızını ölçen bi alet canım aynı zamanda sancın olup olmadıgıda belli oluyo
TugbaKnalada Nursen21 nst sancın var mı ve bebeğin kalp atışlarını grafiğe döken bir makine karnına iki tane cihaz bırakıyorlar o grafik çıkarıyor
Gmzegb Funda08 canm ben hemşireyim kitaplarda 30+0 dan sonra belirtiyorlar ayrıca nst de çalıştım 30 haftadan sonra herkese çekiyorduk muayeneden önce zaten ben de 33. Haftamda çektirdm kendime ve sancım çıktığını gördük.
Melisahsendursun Funda08 32 de girdim nstye normal muaneye gitmistim ilk nstye bagladi sonrada muaneye aldi