1Buse1 Iki senedir evliyom bır senedır cocuk ıstıyrduk ve bı turlu olmadı son adet tarıhim 7 haziran adetimden dort gün gecti sizce ne zman test yapmalıyım
bahar-1903 1Buse1 Her ay adetin de böyle gecikme oluyorsa biraz bekle ,yoksa her zaman düzenli oluyorsa yapabilirsin test, ama sabah kalktığında yap daha kesin sonuç alırsın.
Pelinakcn 1Buse1 ben 4 gün gecikince yapmıştım 4+4 haftalık hamilesin demişti doktorum pozitif çıkmıştı testim, inşallah sizinde öyledir 🙏🏻
1Buse1 bahar-1903 Pelinakcn Deletedmom83940 Pelinakcn adet olucakmısım gıbı ara ara kadık agrıları hıssedıyorum sonra gecıyor
Deletedmom83940 1Buse1 olabilir canım gebelik 4 gün geçince öğrenmiştim bende adet olacakmışım gibiydi şu an bile yapsan çıkar
Flyderndkk 1Buse1 benimde son adet tarihim 7 haziran. Cuma akşam test yaptım çıktı. Evet ağrılar bende de var. Adet olacakmışım gibi ağrı oluyor ara ara
bahar-1903 1Buse1 Bende o durum vardı, adetim geçirmişti ama adet olacakmışım gibi ağrı oluyordu ara ara bende 7 gün geçtikten sonra test yapmıştım, sabah yap istersen evde bi test son kan falan verirsin çıkar sonuç orda🙏
Fasulyeninannesi- Flyderndkk O agri hamileyken bile oluyo ozellikle adet zamani oluyo ama adet olamadigin icin bi sure sonra geciyo normal yani
Babyaksu Adet dönemin düzenliyse hamilesindir canım karın agrısı da normal, olabiliyor. Hadi test yap🙃
btlbsr 1Buse1 ben adet günüm ya da günüme 1 gün kala yapmıştım. 4 haftalık çıkmıştı. Testi sabah ilk idrarla yapman daha iyi ama evde fazla varsa ben olsam merakla şimdi de yapardım☺️ Rabbim doğru zamanda hayırlı sağlıklı gebelik nasip etsin
1Buse1 Arkadaslar benı daha cok heyacanlandırdınız iki sene bekledım bı gün daha beklıycem yanılmal ıstemıyorum cunku hep yanıldım korkuyorum yarın yapıcam sabah