Dyg34 tabii tedbiri elden bırakmamak gerekiyor. Kafanıza takmayın, rahat olun. Doktorum ara ara kanaman olabilir, korkma demişti. Çok yoğun be parçalıysa o zaman korkabilirsin demişti. Naçizane tavsiyem internette hikayeleri okumayın. Psikolojiyi bozmaktan ve korkutmaktan başka bir işe yaramıyor 🤷🏼♀️👍🏻