echo 🙋🏼♀️ Ben varım.. 12. haftada tespit edildi, NT’ye girdiğimde 2li test esnasında. Yukarı yönelmesi bekleniyor dedi doktorum. Kanamalı başladı benim, bitmeyen regl şikayeti ile doktora gittim ve orada hamile olduğumu öğrenmiştim (5.-6.hafta) .. kanamalar ara ara devam etti bu süreçte progestan kullandım.. ağrı yok, sadece kanama vardı. 20.haftalara geldim totalden marjinale dönmüştü. 31.haftadayım hala marjinal. Daha da çıkmaz dedi doktorum. Zorunlu sezaryen olacağım. Kanamam 20.haftadan sonra olmadı. Yasaklarıma harfiyen uydum: Bol su iç, ağır kaldırma, uzun yürüyüş yok, cinsel ilişki yok, ağır ve seni zorlayan iş yapma.