AyseErdal Canım ben 10+5 gunluktum kontrole gittigimde ultrasonda 11+3 cıktı bebeğim doktorum ikili test zamanin gelmis dedi bildiğim kadariyla 11 ile 14. Haftalar arasında yapılabiliyor 14. Haftadan sonra zaten üçlü test yapılıyor benden kan alındı ultrasonla bakıldı ve bebegin down sendromu filan olup olmadığına bakılıyor bebeğimi tabiki aldirmiycam ne verirse rabbim başım üstüne dedik bilelim istedik sadece biz şükür ki biseyimiz yokmus yani aldirmiycam diyosan yaptirsan da olur yaptirmasan da umarim aciklabilmisimdir 😊