Esramuratt
Esramuratt meraba bende 11 haftalıgım bi hafta önce doktora gittim ama ikili tarama galan herhangi bişey söylemedi bi ay sonra gel dedi. Gec olsa bişey olurmu acaba size ne yaptılar nasıl oluyor o test te neye bakıyorlar , ilk hamilelikte kusura bakmayon cok sıru sordm