Pnarakbs1 nurcanqx hangi doktora inanacağımı şaşırdım özeldeki herşey yolunda dedi geçen hafta araştırmadaki bugün böyle korkuttu beni inşallah gelecek hafta gittiğimde herşey yolunda olur bebek böbrekleride yüksek çıktı ama 😞
nurcanqx Pnarakbs1 böbrek büyümesi genellikle doğumdan sonra geçiyor kendini strese sokup hamileliğini kendine zehir etme güvendiğin bir doktora git kuzum
Pnarakbs1 nurcanqx inşallah dediğiniz gibi olur dualarınızı eksik etmeyin lütfen Allah razı olsun binlerce kez sağlıkla gelsin tüm bebekler 🤲🏻
Cansu0834 Pnarakbs1 doktorum banada öyle dedi suyum fazlaymış ay sonu şeker yüklemesi yapacak benim bebeğimde de böbrek büyümesi var