Aysedgrlikrkmz ben burda bir sürü yazı aradım kendime benziyen ğöitlendim üzüldüm dedimki bir gün hamile kalırsam cevap yazıcam diye... ben çok uzun uğraşmadım belki ama nisan ayında korunmayı bıraktık çok düzenli adet döngüm hormanlarım yumurtalıklarım vardı ilk ay 30 günde bir süren adetim 40 çıktı dedimki hamileyim koca bir fiyasko 2-3 derken her ay atıyordu. Doktorada çalıştığım için gidemiyordum dedimki kesin bir sorun var ve zaman geçtikçe ilerliyor.. yumurtama döneminde eşimi sıkıştıryrdum 2 gün ara ver kaliteli sperm olsun şu bu. Geçen ay iş yerindeki yoğunluğum beni konudan uzaklştırdı ve yumurtlama dönemiymiş hepsi boş bu ay kesin olmaz dedim. Geçen hafta bir göğüs acısı yok artık iyce kndini dinliyorsun sanki yaptında olcak dedirtti ama olmuş şuan 6 haftalık ve kalp atışlarını bekliyoruz. Demem oki rahat olun biliyorum elimizde değil ki bu ayda belki dediğimde olmuştur ☺️Öğrendiğimden beri hergün dua ediyorum rabbim olmayanlara versin aratmasın