Aysedgrlikrkmz bak canim.oncelikle ilişkiyi çocuk için değil mutlu olmak için yaşayın stres yapmayın ve o adet gününü bekleme bende senin gibiydim her ay adet olunca ağlardım eşimle tartışırdık çok kötü olmuştuk ama en son ay adet gününü takmadım strese girmedim eskiden iş yapmazdım hamileysem kötü diye o ay iş yaptım ağır kaldırdım mutfağı temizledim tezgahtan atladım eşimle artık gün aşırı çocuk için değil istediğimiz zaman mutlu olmak için ilişkiye girdik adet günüm geldi agrim cok vardi ben heo yoktur birsey kesin kist vardir adet olurum dedim 3 gun gecti agrim cok vardi heo gitmicem.dedim ama sin gün strese girdim yeter bakayim varsa var yoksa yok baska ay olur dedim ve gittim baktim ki 5 haftalik olmus prensesim 😍😍dediklerimi yao bak çok iyi gelcek