Wala ben bu hafta şoka gelen sarı terlikden aldim😄önü arkası açık olanlrdn hem rahat hem şık duruyor her yerde de giyerim istedim. Beyaz havlu gibi olanlardan tercih etmek istemedim yıkamaz felan die zaten yaz şimdi rahat olur. Hastanede de foto çekiminde zaten ayaklarımın görünmesini istemem o yüzden renk tercihim yoktu😄😄