Merveofs Hastane için terlik nasıl bir çeşit aldınız? Çift bantlı, crocs, normal ev terliği tarzı, beyaz lohusa terliği mi bilemedim
_momy_ Merveofs ben bundan aldım rahat olsun istedim https://ty.gl/yxlmywy8w3 37 haftam olacak yarın sıcakta havlu terlik giyemem
Bayancorek Merveofs crocs tercih ettim, sonrada kullanırım. Çift bantlı almıştım defactodan ama hoşuma gitmedi kayıyor.
Merveofs Canpolat ay ben önce rahat olur diye crocslara baktım daa 250den başlıyor hiç o kadar veremem dedim 😬🙊
Merveofs _momy_ aaa çok şıkmış çok beğendim hayırlı olsunnn 🌸 benim de 35.haftam ama hiç sıcağı düşünmeden lohusa terlikleri den almıştım boşuna. 🤦🏻♀️
Canpolat Merveofs geçen Migros’ta croshlara baktım hastanede giyiyordum çalışırken çok rahat diye 650 lira yazmışlar etikete kendi kendime bir an olsun kötü oldum anneme nasıl olsa doğu da çalışamicam ihtiyacı olana ver demiştim vermişti.Ha kötü yere gitmedi ama fiyatı görünce nasıl verdim diye fenalaştım😀
_momy_ Merveofs bebiş ben adanada yaşıyorum biraz sıcak oluyor açıkcası ev terliğimdi zaten bu bunu götürcem taç da koydum incili tacım vardı birde nişan için yaptırmıştım çiçekli seneler önce onu ekledim çantama nasip bir tek oda süsü alıcam balon filan onlar kaldı
Bayancorek Merveofs yani bence süslülerden , havlu terlikten daha iyi ve daha mantıklı. 😂 Sonrasında da kullanılır en azından. 🙈
_momy_ Merveofs ben günlük haytımda kullanıyorum çok rahat ama metroda 600₺ filn gibi bişeydi aldığımda taş gibi adana da ancak o giyiliyor hep eşim de de var aynısından
_momy_ Bayancorek kesinlikle ilk bebeğimde oysho dan almıştım ama o zaman anlarada çalışıyorduk ve şubat bebeği oğlum havlu gibi peluş çok şirindi sonra yıkadım ev terliği yaptım ama öyle lohusa terlikleri hiç ilgimi çekmiyor çok gıcık geliyor bana da
canmyavrum Merveofs ben normal terlik aldım dışarıda giyilenlerden.büyük numara zaten o an çıplak ayakla da dolaşılsa doğum zamanı hiçbişey gözüm görmez.Bir terliğe çok para da veremem hepsi aynı işi görüyor,süslü olmasını da düşünemem ne gerek var terlikteki taşa,tüye diye düşünüyorum🙈😅
_momy_ TeoMom ayyy doğrudur herşeye zam geldi temmuzda maaşıma da zam geldi mesela ama aynı oranda tüketilen herşeye sebze gıda giyim zam gelmiş açıkcası ben alışverişi erken yapmıştım bebek kıyafetlerini iyi ki öyle yapmışım diyorum amerikadan bir arkadaşım da getirdi sağolsun ama kur farkı elbette yine var yine de oradaki indirimlerden almış m&s h&m doldurdum gerçekten amerikada da trump dönemi gibi değilmiş zamlanmış
TeoMom _momy_ Aynen zamlanan maaşlar ne olacak sanki yine eriyip gidecek elde bir şey kalmayacak benim de daha 17 haftalık bebiş erkenden alışveriş yapmak istemiyorum ama inanılmaz pahalanıyor ya favorilerime eklediğim ürünler her geçen gün artıyor fiyatı 🥲ne güzel denk gelmiş sizin tabi her yer şu an pahalandı Amerika’da da illa artmıştır fiyatlar ama yine de bizdeki artış muazzam
_momy_ Merveofs yok bebiş sıcakta giyilmez diye düşünüyorum peluş havlu terlikler ama benim şık terliğimde var hafif topuklu önü taşlı onu da daha sonra fotoğraf çekiminde giyicem kızıma da elussi diye bir marka var trendyolda oradan abiyeler aldım