Annesininportakali53 31+2 şu an denizden çıkmış şezlongdan yazıyorum😅 kesinlikle girmelisiniz inanılmaz rahatlatıyor ve ferahlatıyor , havuzu bende önermek mikrop geliyor bana ki öyle de ama deniz tuzlu ve koccaman bir su öyle düşünün 🥰 zaten doktorlar da hamilelere tavsiye ediyor denizi