Zeynebim26 Tusami yumurtlama ile alakalı o bence stres yapma inşallah vardır adet olana kadar ümit var 🤗
Tusami haticenurrr predictor early canım, beyaz çıkan bi çizgi var, normal de çoook zor görünen bir gölge var fotoğrafı koyulsştırnca beyaz çizgi olarak çıkıyor
Tusami Fithatunnn Çarşamba günü tekrar yapacağım test. Peki o çizgi olabilir mi sence ? Ben aslında herkese o çizgiyi sordum olabilir mi diye ama kimse çizgiyi görmedi 🤷🏻♀️
Fithatunnn Tusami cok erken bakmş olabilirsn geç döllenmede olabilir en iisi 3 gün sonra kan ver cnm net cıkar
Gmzbiri Tusami ikinci çizgiyi göremedim canım ama hemen umutsuzluğa kapılma herkes aynı değil 6-7 gün önce çıkacak diye bi şey yok. Sonra testi tekrarla. Ben adetimden bi gün önce yapmıştım o zaman bile aşırı silik çıkmıştı.
Ebbruc Tusami bu testlerde arkada bi çizgi illa ki oluyo flashla falan baktığında ışığa tuttuğunda , bende görüp hamile olduğumu sandım ama değildim. Pembe bi çizgi görünce ancak pozitif diye sevinmek lazım, adetin geçince test yapman daha mantıklı
Tusami Fithatunnn kan vermek istemiyorum o süreçten nefret ediyorum artık, varsa Çarşamba günü çıkar zaten. 😕😕😕😕
Fithatunnn Tusami bnde bu testten nefret edıorm yarım yamalk bilgi verio dha önce hafif cizgi görmştm üöitlenmiştm kan verince en azından bi kere yıkılıosn ama testte hep ümitlenip duruyo insan
Tusami Fithatunnn iki günde bir kan verme olayı var ya onu sevmiyorum, bir boş ve bir kimyasal gebelikten sonra 🤦🏻♀️
Meldaa55 Tusami ben de bu testi yapmistim 4 gun kala bariz bir sekilde negatifti golge falan ya da silik cizgi hic bir sey yoktu ama ben suphede kaldim ve 1 gun kal kan testi verdim ve hamile oldugumu ogrendim suphen varsa bence 2 3 gun sonra kan ver en garantisi
haticenurrr Tusami hadi insallah canım benimde bel ağrısı ve beyaz akıntı var krem gibi ama daha baya var benim regle yumurtlamadan 7 gün gecti daha