Neden bir şey yapsınlar bir sıkıntı yoksa zaten yolluyorlar ben ilk hamileliğimde kırk haftalıktım suyum geldi diye gittim acile baktılar muayene oldum suyum değilmiş kırk hafta olmasına rağmen geri yolladılar.
Şimdi ikinci gebeliğim bana doktorum bayramdan sonra gelirsin dedi 37haftamdayım. Ondada zaten doğumu başlatacağız dedi konuştuk.