Kızlar malum bu hafta bayram tatili son haftalarda da haftada 1 kontrole gidiliyor nasıl yapacaksınız acile gitsem korkuyorum o an dogum deseler birde stres olurum sacma sacma seyler dusunuo stres oldum 38+2 deyim nişanım gelmedi suyum gelmedi sancım felan da yok acile gitsem bakılır mı ama korkuyorum suni verirler diye de acılmam felan varsa da kimi de Dıyo alttan bakılırsa suyun gelir dıye ondan da korkuyorum hayırlısıyla dogursaydım