18 ay önce normal dogum yaptim . 3-4 tane falan dikisim vardi. Dikis atılırken cok zorlandım dogum anı bile daha kolaydı ama dayanıyorsun bir sekilde . Sonrası kolaydı. Ilk zaman yeterince temizleyemiyormus gibi hissedip Bende foruma sormuştum. Iyi yıkayıp güzelce kuruladim. Banyodan ve büyük tuvaletimden sonra batikon sürdüm .40gune kadar eridi zaten dikisler . 40. Günden sonrada cinsel olarak aktiftim. 45. Gün agdaya gittim hatta .simdi tekrar hamileyim yine normal dogum istiyorum