incircekirdegi93 doğum normal doğum tabi ki zor. Beni asıl zorlayan çatı darlığından dolayı normal doğum mümkün olmadığı halde normal doğuma zorlanmam (özel hastanede) ana damarın doğum sırasında doktor tarafından yanlışlıkla kesilmesi, makat dahil onlarca dikişimin olmasıydı. Anestezi doktoru bulamadılar özel hastane olduğu için acil olarak, beni bağlayıp iki temizlikçi bacaklarıma oturdu 35 dk dikişler sürdü. 22. Haftadayım ama ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Çok korkuyorum