Eslemim34 Kubra_miray_szr El pompasıyla sağdım+sıcak suda masaj yaptım çıktıkdan sonra kurutma makinesi ile Sıcak hava tutarak masaj yaptım meyve suyu hoşaf o gün geldi şimdi kıyafetlerime kadar süt oluyor maşallah😊
Kubra_miray_szr Eslemim34 benimde 60 gün kalmış doguma sütüm gelmezse deniyeyim şu şekil 🤗🤗aklımda kalsın
Pskglzr Eslemim34 bir kaç soru sormak istiyorum. Açıklık için alttan baktıklarında acıma çok oluyor mu, dikişte çok hissetiniz mı? Dikerken uyuşturuyorlar mı?
Eslemim34 Pskglzr Çok acımıyor ebenin eline bağrı çok bastırırsa acıyor ama zaten açıklığa bakmak öyle uzun sürmüyor kısa ama sürekli.. dikerken hiçbişi hissetmedim sadece bitmesini bekliyordum😂 uyuşturuyorlar
Selindora Pskglzr beni doğum esnasında kesmişti uyuştrmadan hiç bir şey hissetmedim sancıdan.Doğum sonrası uyuşturup dikti. Dikişlerimde hiç bir sıkıntı yok birkaç gğn sadece oturup kalkarken zor oluyor . 1 haftaya hiçbirşeyiniz kalmıyor. Ben basurdan çok çektim hala çekiyorum. 30 gün oldu geçmedi 😔
Ecee_0661 Eslemim34 Merhabalarr şükür sağlıkla kavuşmuşsunuz sağlıkla sihatle büyütün inşallah kesi filanmi atıldı yoksa yırtık mı oldu kaç dikişinizi var acaba? 🙈
Eslemim34 Ecee_0661 İnanın onu bn de bilmiyorum hiçbişi anlamadım sormadım da çarşamba kontrol var o zaman sorucam inşallah
Aylinbzky34 Eslemim34 sağlıkla mutlulukla büyütün benimde bi sorum olucak tam olarak sancı nasıl yani hangi organın ağrısına benziyor benimde 76 gün kaldı doğuma bende normal istiyorum ama çok korkuyorum
Eslemim34 Aylinbzky34 Bel ağrısı adet sancısı bunların ağrısının katları yani ilk başlar beni zorlamadı ama son zamanlar sancı şiddetleniyor o zaman zor
BoyGirlAnnesi Eslemim34 oyy maşallah Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲🌹bence çok güzel bir doğum olmuş darısı benim ve bekleyen tüm anne adaylarının başına bir avazda biz de bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah 🤲🤲
[silindi] Eslemim34 Allah sana bağışlasın bebegini Rabbım.bizlere de hayirli sağlıklı gebelikler doğumlar nasip etsin inşallah 😍😍
Havva6nurr Canım kuru incir hoşafı yapmanı şiddetle tavsiye ederim suda doğranmış incirleri haşlayıp blendırdan geçiriyorsun🥛gün içinde 3 4 defaya kadar tüketebilirsin ertesi gün bile fark edersin sütünün arttığını dene mutlaka