Çok şükür bana da nasip oldu doğum hikayemi yazmak💖 8 Temmuz da doğum yaptım 40+3 haftalık suni sancı ile doğumun başlatıldı en son üç dört gün önce gitmiştim yarım parmak kadar açıklık vardı sadece sancı vs de hiç olmuyordu ben de ama 8 Temmuz sabah 8 de yatışım yapıldı alttan muane de 6 ya yakın açıklığım vardı öncesin de Kahverengi akıntım geliyordu o açıklık yapma olablr damar yolu açtılar serum vs derken bana hafifden sancı girmeye başladı öyle çok büyük sancılar değildi bu arada sürekli gidip gelip alttan açıklık baktılar en son 9 cm olmuştu sancılarım artmaya başladı ama nasıl bi sancı korkutmak istemem ama kolay değildi büyük sancılar en son geliyor zaten o yüzden çok uzun süre çekmedim onu😬 çatala çıkardılar ebe sancı geldiği anda ıkınmamı istedi benm gücüm kalmamştı ıkınıyorum diyorum çıkmıyor gelmiyor diye bağrıyorum bu Arada doktorum geldi o ıkınmamı istedi ebe karnıma bastırdı ve ıkın dediler iki defa ıkındım yok olmadı kendimi de yana kaydırmşm düzelt ve çok güçlü ıkın saçını görüyorum dedi doktor bu defa yapıcam dedim ve sancı geldiği anda ebe bastırdı ben ıkındım ve bebeğimin sesini duydum o an bi rahatlama geliyor tarifsiz çok şükür dedim bitti sağlıkla doğdu beni dikerlerken bebeğimi de giydirdiler beraber odamıza gittik dikişlerim biraz zorluyor oda geçer inşallah sütüm gelmiyor şuan sarı su geliyo bugün duş aldım sıcak su falan tuttum daha çok gelmeye başladı inşallah en kısa zamanda sütüm de gelir🥺 şuan mama + ben emziriyorum yanım da uyuyor şimdi meleğim bu kadardı okuyanlardan Allah razı olsun biraz uzun oldu ama😂❤️