GoktugAlp Ya kızlar noldu bize ya çıt kırıldım olduk önceden hamilelik daha mi kolaydı şimdi heryerimiz ağrıyor hamile degil sanki hastayız
RaYaRY GoktugAlp Maalesef yerimden kalkamıyorum ama 38 haftalığım doğal diyorum ne diyim anne olmak gerçekten çok zormuş ağrımayan yerim kalmadı
LamiyaCetinkaya GoktugAlp Hamilelik hep zordu da eskiden insanların anlayışı ve tahammülü çok kıt olduğu için iki dk dinlenemiyordu kadınlar, bakana da kolay geliyordu sanırım 🥺
Larakaya GoktugAlp Ayn ya sabaha kadar yatamiyorum hep hastayım aşırı karın agirim var ama kimse inanmıyor eşim desen dönmüş sırtını uyuyuyor
Usenmezz99 GoktugAlp ben aşının hiçbirini olmadım aa vucudumuz kaldırmıyo depıların eksikliğinden olsa gerek
GoktugAlp LamiyaCetinkaya nazlanacak kimsemiz yok annem bile o doğum yaptığım günü doktora gitti tek kaldım evde resmen seni istemiyoruz imajı verdi kaynanam desen kız doğurdum diye gelmedi yanıma geçmiş geçmiyor hep kırgınım hayata
LamiyaCetinkaya GoktugAlp Bir sürü şey söylerdim onlara da, sen takma kafana. Kızına sarıl, güzel bir anne ol🙏
Baharow Ya aynen bende mi yuhaflık var diyorum her şey o kadar zorki. Gördüğüm hamileler böyle zorlanmıyordu sanki
GoktugAlp Baharow canm bende geçirdim kac hamilelik daha hafiftik ayrıla çokta zorlanmadık ama bunda öyle ağırım ki bazen doğuracak gibi hissediyorum yedeğimiz hormonlardan mi yoksa covit aşisindan mi
GoktugAlp LamiyaCetinkaya ah sorma sanki zina çocuğu doğurduk cinsiyeti kız diye insan yerine koyulmadık eşim de gurbetteydi 😓aklıma geldikçe kalbim sızlar yaşım da küçüktü buz kadınlar çözümüz şansız oluyor
esmaozdemir76 GoktugAlp ay valla sormayın dün biraz iş yaptım yoruldum şimdi her yerim ağrıyor bacaklarım filan sanki günlerce koşmuş gibiyim
GoktugAlp esmaozdemir76 ben spor Yapıyordum sonrası biraz stres yaşadım bebeğin ayakları aşağı inmiş baskı yapıyor zar zor düzeldim