01bebegim 4 hafta 5 günlük hamileyim ve inanılmaz bir şekilde canım acı istiyor herkes oğlun olucak diyor hayırlısı olsun sağlıklı olsun inşallah bilmiyorum sizin varmı böyle canı acı isteyen yada sürekli yemek istediğiniz birşey ? 🤭🙈
cgnduru 01bebegim canım bunu cinsiyetle bir alakası yok herkes farklı bir şey söylüyor. Ye tatlı yi dogur hakkını, ye eksiyi doğur ayseyi demişler mesela.. sizdede acı yiyince erkek diyorlar demekki 😀 Evet benim kız ve hep eksi yedim ama bu benim vücudumla alakalı ne eksikse onu istiyor. Bende 5 haftalikken öğrendim oturdum yarım bidon turşu yedim 😀
Deletedmom7373700 01bebegim maşallah ya herkes daha kesesi bile oluşmadan aşermeye başlıyor 😂 bende hâla tık yok 😂
Elvanguzel 01bebegim valla 30.haftadayim kahvaltı da bile acı yiyorum hamile kalmadan öncede yiyordum ekşi ilk zamanlar istiyordu tatlıda canım istiyor ama şekerim var arada kaçamak azıcık yiyorum oğlum olacak bu arada 🤗
Ecrin41 01bebegim ben hamile olduğumu bilmiyordum canım bir pul biber cekti varya birde salata turşusu mayonez koyup üstüne de pul biber yemişliğim var meğerse hamileymişim 🤭
Burcumusic91 Ben acıyı normal hayatımda da çok severdim , hala yiyorum . Kızım olacak nasip olursa , ekşi ve acı çok istiyor canım 🤭 sağlıkla kavuşun inşallah . İyi bayramlar
01bebegim Burcumusic91 sağlıcakla gelsin bebeğiniz inşallah bende normal hayatımda çok yiyorum acıyı bakalım 🤭
01bebegim cgnduru işte her kafadan bir ses çıkıyor insan heyecan yapmıyor değil 🙈 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🥰
Deletedmom727272 Deletedmom7373700 aman gelmesin bir kere oldu bana ( hala aşerme mi emin değilim gerçi ama) tutuldum yiyecem de yiyecem diye
01bebegim Ecrin41 hamiş anne sağlıklı gelsin inşallah bebisiniz sizde sağlıklı olun gerisi önemli değil 🥰🥰
Aysedal_ 01bebegim benim de ilk başlar da öyleydi deli gibi acı pişmiş biber yiyordum kızım olacak 🤰🏼💝
Elifmelis45 01bebegim ben 3. Ayima girince tursuluk acı biber çekiyordu canım normalde hayatımda ağzıma pulbiber dahi acı yememiş insanım ama bu hamileligim aseriyorum bildiğin ne kadar yesemde etkileniyorum 4 aylık hamileyim yeni öğrendim oğlum olcak nasipse😝
01bebegim Elifmelis45 ben günlük hayatımda da çok severim acıyı aklınıza ne geliyorsa katıyorum acı analı babalı büyütsün inşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🥰🥰
Merhaba3895 Acı ve turşuyu çok yedim kimisi de tatlıyı çok yiyor bence bunların cinsiyetle Bi ilgisi yok saglıkla alın kucağınıza inşallah ☺️🥰
Guloyku 01bebegim her hamilelikte farklı farklı yiyecekleri canının istediği bir dönem oluyor hiç yemediğim bir meyveyi hergun yerdim doğumdan sonra bir kere isteyip yemedim ilk hamileliğimde kahve için deliriyordum şimdikinde bir tane bile canım istemiyor ki kahve severimdir
01bebegim Guloyku bende kızımda önce erik istedim mevsimi değildi sonra tatlı istedim ve ben çekirdeksiz üzüm yiyordum hergun canım çok istiyordu bunda nasıl olucam bakalım 🥰😘