Yildiz028 _almirasmom ya suyun icine 3 kasik sirke koyup tuvalette onunla taharetlenmek cok iyi geliyomus hem enfeksiyonu hem kasintiyi önluyomus. Ben denemedim ama bir cok post gordum ve doktor onerisi diyorlardi. Gecmis olsn
Semra007 Aysunnn1907__ 5+3 üm bende.iki gün önce başladı bel ağrısı ve rahim ağrısı.adet sancısı gibi.doktora yazdım yatınca geçiyosa ağrı normaldir dedi.rahim büyüyor dedi
Semra007 Aysunnn1907__ o zman endişe etmeyin kanama olmadığı sürece.ben bel ağırısından yatamıyorum bile.başka bi belirtim yok ama ağrılar çok fena