ays-e Deletedmom8373 benim doktorum bebek sana izin verdiği müddetçe yüzüstü bile yatabilirsin demişti 20.haftama kadar yüzüstü dahil her türlü yatmıştım sonra göbek ve bebek büyüdüğünden zaten yatırmıyor o yüzden böyle şeylere takılmadınız öneririm 🌸
sdymtl Hamilelik her şeyi kafaya takma süreci ya. Bir şey olsa acaba diyoruz, olmasa acaba diyoruz 😀 Hareket etmediğinde sürtüp uyandırıyorum içimi rahatlatmak için. Psikopatlaştım iyice 😀😀😀
Kocagoz88 Deletedmom8373 öyle olamam ya çok çok çok evhamlı bir anneyim bugün yoruldum diye belim ağrıyor senaryo kuruluyor hemen 😂😂😂😂😂