Bazen uyanıyorum bu bebek iyi mi acaba doğru yattım mı yatarken birşey oldu mu diye kendimi yiyip bitiriyorum. En son geçen ayın 30 unda kontrole gittim sonraki muayenem de ayın 20 sinde daha çok var. Bi göğüs hassasiyeti kaldı diğer belirtiler de gitti kendimi bazen hiç hamile gibi hissetmiyorum şu korku beni bitiriyor 10+2 yiz. 😪