Mineeeg ben de 37 yim. Malesef ne yaparsam yapayım geçmiyor. Bir ara uzun yürüyüş yapınca hafiften iniyordu şişlikler şimdi o da işe yaramıyor. Bol su içiyorum ,ayaklarımı dikiyorum,hareket ediyorum, tuzu minimum düzeyde çok çok az kullanıyorum. Ayak numaram 37 idi 39 numara terlik anca oluyor. Pes ettim artık sabretmekten başka yapabilecek biseyim yok 😄 Soğuk su tutmak biraz rahatlatıyor inmese de ☺️