Mineeeg 37 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2 haftadır ayaklarım ödem topluyor. Şu an ayaklarım resmen davul gibi. Ayakkabılarım zaten olmuyor. Ayaklarımı karın hizasına gelecek şekilde kaldırıyorum ama yine şişiyor. Bu konuda öneriniz nedir?
Merve_tna Mineeeg tuzlu tüketmemeye ve bol su iç içmeye çalış bunlarında faydası var fazla ayakta kalma arada yürüyüs yap otururken ki kan akışın olsun birde uzanırken ayaklarını havaya kaldır oda işe yarıyor
Cnslrsln Mineeeg ya bence bu biraz vücut yapısıyla alakalı. 27 haftayım ne çok kilo aldım ne ellerim ödem tuttu ne başka bi şey ama benimde ayaklarım şişti ömrümde 39 numara ayakkabım olmamıştı. Söylenen bol su iç bilmem ne içtiğim suyun haddi hesabı yok onu da geçtim meyve suları meyveler yani olacağı varsa oluyor cidden
Burcu0707 Mineeeg kolayi var gunes gormeyecek vucudunuz iki ucgun evden disari cikma hep tv modunda ayaklarini uzatarak dinlen ozaman geviyor
irem4141 Mineeeg bende 34 haftalık hamileyim özellikle cok yürüyünce şişiyor. Çok inmiyor Zaten kilo aldığım için normalde giydiğim terliğe girmiyor 1 bunara büyümüş ayağım
Sevinc72 Benim de çok şişiyor ayaklarım ve ellerim 42 numara banyo terliği giyiyorum 33 haftalık hamileyim cidden çok zorluyor beni
Mineeeg Sevinc72 gerçekten insanı çok kısıtlıyor. Yürüsem ayakta kalmış oluyorum, doktorum yürüyüş yap diyor, bu kez daha da artıyor gibi geliyor. Bir çözüm yolu arıyorum
Mineeeg Merve_tna tuz çok tüketmiyorum aslında ama daha da dikkat etmem gerekir demek ki. Teşekkür ederim
Fatma4495 Bende 30+3 üm ve son 2 -3 haftadır baya baya ayaklarda şişlikle mücadele ediyorum ağrılı bir şişlik hemde tuz tüketmiyorum ama oldu bende de doktor da tahlil falan yapmadan olabilir dedi 😕
Gamze__79 Mineeeg canım tuzlu suyun içinde masaj yap ayaklarına baya faydası oluyo bana dene sende Bi istersen inşallah sende faydasını gorursun
Sevinc72 Mineeeg aynen bende öyleyim yürüyünce daha çok şişiyor sanki oturup yatsam en azından ağrım olmuyor Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah geçecek bu günler 😍🥰
Mineeeg Gamze__79 onu denemedim bı deneyeyim. Yaklaşık kaç dakika bekletmek gerekiyor veya tuz oranı önemli mi?
Mineeeg Cnslrsln bir de tuzlu suda bekletmeyi deneyelim. Tam geçmese bile hafif azaltsa dâhi rahatlatır
mirage333 Mineeeg yok malesef. Ne yaptiysam şişlik inmiyor. Özellikle sağ ayağım ve tabiki alt bacak. 36+1
Mineeeg mirage333 bende iki ayağımda da oluyor, biraz dinlenince rahatlar gibi oluyorum sonra yine aynı. Doğuma kadar böyle gidecek sanırım
Mineeeg Gamze__79 biraz önce yaptım üstüne bı de karın hizama ayaklarımı kaldırdım. Başta rahatlattı ama sonra ayağa kalkınca yine şişlik bir yerde toplandı 😔