Barlasinannesi hilal_avsar1 amin canım sende tez vakitte yavruna kavuşursun inşallah Allah bağışlasın
MDeniz42 hilal_avsar1 Allah bu ilgisiz doktorları da bildiği gibi yapsın… Grev doğumundan daha önemli senin ki can değil çünkü. İnşallah bir an önce çıkar bebeğin
hilal_avsar1 MDeniz42 ilk gittim bi de kanama falan yoktu gündüz doğuruyor musun dedi hayır dedim o zaman gidebilirsin dediler ya 😂 ya hu tamam onlar da kendilerince haklı grev yapabilirler ama acil gelmişim insan bakmaz mı neyse onda da varmış bir hayr
MDeniz42 hilal_avsar1 iyi de canım bi nst ye koyup kontrol etmek bu kadar zor olmamalı yani. Neyse doğurmuşsun Allah’tan rabbim sağlıkla kucağını doldursun
hilal_avsar1 MDeniz42 Amin canım sağolasın şimdide süt vermeye gittim göstermediler çocuğumu o kadar üzgünüm ki
MDeniz42 hilal_avsar1 niye göstermiyorlar ki uzaktan da mı göremedim yani enfeksiyon riski taşır diye belki yanına almazlar da
hilal_avsar1 MDeniz42 yok canım hiç bir şekilde göremedim sütü verdim döndüm sanırım evet enfeksiyon riskinden dolayı