byzkrc doktorlar bir sene deneyip olmayinca sorun oldugunu dusunun diyorlar. Kimse sak diye hamile kalmaz… Tarih hesaplamalari vs hep stres yaratir salin biraz , buda cocugunuzun olmasini etkiler. Benim yumurtaliklarim asiri saglikli ve dogurgan olmama ragmen ilk hamileligimi 6 ay sonra yasamistim. Ki bizim sulalenin kadinlari ceket atinca hamile kalir denilen cinstendir… O yuzden sorun yok :)