Merhabalar, herkesin kurban bayramı mübarek olsun☺️ Hamile kalmak istiyorum, yaklaşık 1 aydır çalışmalara başladık ama şuan birşey hissetmiyorum. Ben dener denemez tutar sandım sanırım suan bir şey olmayınca afalladım acaba sorun mu var diye, regl takvimime göre belirli günlerde nerdeyse gün aşırı denedik. 3 gün sonra regl olmam planlıyor. Olursam yine tutmadı demektir, olmadı bir doktora gideceğim. Sizin düşünceniz ne? Çok mu erken sizce bunları düşünmek için? Düşüncelerinizi bekliyorum, sevgiler 💗