Canım ben çok kullandım ağızdan, vajinal ve iğnesini hepsini en etkili vajinal olduğunu ağızdan alındığında etkisinin azaldığını ve gereksiz yan etkileri olacağını söylemişti 3 farklı doktorumda. İçini ferah tut stresten uzak dur tek düşüncen dinlendikçe geçeceği ve bebeğinin sağlıklı olduğu olsun neredeyse yarılamışsın bak Allah yardımcın olur sağsalim alırsın kucağına. Sen yeterki stresten ve yorgunluktan uzak dur.