Muge_K Merhabalar 18. Haftamdayim. Dün gece iki peçete dolusu kan gelmesi sebebiyle acil kadın doğum uzmanına göründüm.o da iğne vurup progestan fitil başlattı. Sabah akşam progestan fitil kullanıyorum ama bugün tortu şeklinde kahverengi akıntı gelmeye başladı birde tuvaletimi yaparken ilacın aktığını görüyorum. Bunlar normal mi ? rabbim sag salım kucağımıza almayı nasip etsin öyle korkuyorum ki bebeğimi düşürürüm ona bişey olucak diye aklım çıkıyor 🥹🥹🥲
Busee8 Muge_K canım agızdan neden almadın bende de aynısı oldu korkma alalhın izniyle birsey olmaz agızdan daha iyi olduğunu söyledi bana doktorum sersemlik mide bulantısı yapar dediler oda olmadı şükür
Minikanne123 Muge_K Kahverengi akıntı gelmesi normal canım şuanlık demek ki kanama daha geçmedi düşük tehlikelisi devam ediyo bol dinlen bolca su iç bide fitili tam ittir ama tortu şeklinde gelir yine fitil kasık ağrısı yapmaz aksine rahatlatır, çok geçmiş olsun sağlıkla kucağına al inşallah 🌸🥰
sedaboz_ Muge_K Bende kullandm normal. Vücut alacağını alıyor kalan ilaç geri geliyo. O yüzden akıntı da çok olabilir. Ağızdan alıncada böyle baş dönmesi gibi şeyler olabiliyo en iyisi fitil şeklinde bence
Vicibici Muge_K İçerdeki pis kan akıp temizleniyor olabilir çünkü beklemiş kanın rengi koyulaşır endişe etme iyi olacağını düşün aklında 🙏🏻 Progestan akar evet hatta su gibi bile aktığı olur öyle bişey de normal sen sadece doktorunu dinle, evinde güzelce istirihat et inşallah bebeğine bişey olmaz
Hulalp Busee8 banada doktor fitil olarak verdi nemek ki doktoru oyle uygun görmüş bide mide bulantisi cok yapar demisti doktorum o yuzden fitil olarak kullandirmisti
Muge_K Minikanne123 amin canım inşallah. Bu zamana kadar hiç böyle birşey olmamıştı ne oldu da böyle oldu bilmiyorum o kadar korkuyorum ki anlatamam 🙏🥹
Busee8 Muge_K korkma birsey olmaz endişe etme yat dinlen WC harici kalkma hiç 20 güne kalmıyor kanama inşallah sende de hemencecik geçer
Elvanguzel Muge_K fitil olarak kullanmanız en hızlı etkiyi gösteriyor direk kana karışıyor benimde başlarda kanamam olmuştu ilk iki gün de hemen kanamayı kesti fitil olarak aldığım için fitili biraz daha ileri ittirin ve yarım saat uzanın ben 30.haftamdayim hala kullanıyorum erken doğum riskim olduğu için Allah’ın izniyle birşey olmaz bolca dinlenin ilişki yasakliyor genellikle doktorlar bilginiz olsun kanamadan dolayı doktorum bizede yasaklamıştı İnşallah sagsalim yavrularımızı kucagimiza alalim inşallah 🌹🤲
Minikanne123 Muge_K yok canım kendini stres yapma benim 6.haftadam 17.haftama kadar devam etti stres yapms olumlu düşün Rabbimin izniyle bişey olmaz inşallah zamanla geçiyo kanamalar 😌
Tgccc_90 Kanama başında vajinadan almak daha etkili oldugundan , kahverengi olması korkulacak bir durum değil demişti doktorım , bol bol yat gecmıs olsun
Sedaaa95 Busee8 Doktor banada verdi amniyosentez yaptırdığım için. E nabızda vajinal yazıyor kullanım şeklinde eczane ağızdan dedi bende 3 gündür ağızdan alıyorum. Bir farkı olur mu ?
Muge_K Busee8 aminnn canım benim inşallah. Bütün gün evdeyim normalde pek hareket etmem evde çok bi iste yapmam hem sıcaklardan hem hamilelikten. Dün bir dışarı çıktım arkadaşımla buluştum dolmuş kullandım 8 bin adım atmışım gecesine kanamam oldu sok oldum. Rabbim sag salım kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Muge_K sedaboz_ yanı çok araştırdım internette de dediğiniz gibi ihtiyacı olanı alıp geri kalanı atıyormuş. Endişe edicek bi durum olmaz inşallah ya . Akıntılar da beni korkutuyor
Muge_K Minikanne123 çok teşekkür ediyorum içime su serptin yüreğimi ferahlattın sağlıkla sıhhatle gelsin yavrularımız 🙏🙏 rabbim evlat acısıyla sınamasın kimseleri
Busee8 Sedaaa95 vajina sürekli idrara çıktığımız için atıyor dedi doktorum uzman kadın dogumcu arkadası var eşimin ona da sorduk kendisi de agızdan önerdi bol su iç canım korkma
Elvanguzel Sedaaa95 doktorunuz vajinal dediyse en doğrusu ve güvenli olanı vajinaldir yinede arayıp sorun derim vajinal daha hızlı etki ediyor.
Busee8 Muge_K bende de birsey yoktu dügünden çıktım araba kullanıyordumm altıma çiş yaptımm zannettim eve geldim bir baktım ki bacaklarımdan akıyor kan. Düşük tehlikesi var yatacaksın dediler 1.5 ay yattım şimdi iyiyiz şükür korkma Sakın stres sinir yapma diye tembihlediler beni sende yapma
Sssssnnmm Muge_K ben 16. Haftadayım hamilelik başından beri sabah 2 akşam 2 fitil olarak kullanıyorum bol bol dinlenin bir sıkıntı olmuyor akması sorun değil herkeste akıyor
Muge_K Sssssnnmm bende sabah akşam bir fitil alıyorum vajinadan. Sağ Salim vakti zamanında alalım kucağımıza korkusu bile yetiyor gerçekten rabbim hepimizin yardımcısı olsun