İnşaallah artar canım endişelenme bende 121 de öğrendim şuan 6+1 riz çok şükür rabbime sıkıntı etme yükselir iki günde bir düzenli kan ver artış duzenliyse sağlıklıdir ama endişeyi bı kenara bırakıp öyle davran ne kadar sıkıntı edersen olmuyor Allah’ın dediği olur rabbime emanet et sen bol bol dinlen doktora git bayramdan sonra folik asit başlar inşaallah herşey gönlünce olur rabbim tüm hamilelerin sağlıkla kucağına almasını nasip etsin sağlıklı uzun ömürler versin ❤️🤲