Nurr2203 canım valla zor süreçler yaşadım pskolojik olarakta mahvolmuştm Allahtan doktorum iyiydi erken teşhis koydu ikisindede bi tanesi 6 haftalikken digerini 7 haftalikken farketti ilk çocuğumuz olcakti kismet olmadi 3 ay sorna tekrar deneyin demisti yine dis gebelik dedi tekrarlıyormus ben yine şok.. 😔 Bu sefer 6 ay sonra deneyin dedi rahim dinlenmesi icin tabi bu sirada rahim filmi önerildi ben 2.den sonra 3. Ay rahim filmi çektirdim 40 gun sonra adet oldum diger adet olduktan sonraki donemimde yani 5 ay da hamile kaldim şükürler olsun ki suan 17 haftalık olduk biraz riskli geciyo kanama. Alani olduğu icin yatarak geçiriyorum bu arada rahim filmi temiz çıktı şükür. Rabbimin takdiriymis demek hep hayırlısını diledik hayırlı zamanda hayırlı evlat dedik demek hayırlı olmucakti. Allahim kimseye yaşatmasın insallah isteyen hakeden herkese aratmasin🙏siz rahim filmi çekildiniz mi 2 kez mi yaşadınız