Elifderin34 Rabiaasela kadınların hamile kalmasında en önemli şeylerden biri tüplerdir rahime bağlı sağda ve solda iki tane tüp oluyor dış gebelikte tüplerden birine tutunuyor bebek,eğer erken teşhis edilmezse tüpün birini patlatıyor ve iç kanamaya sebep oluyor ve tek tüp kalıyor tek tüple hamile kalma oranı düşüyor bu yüzden çok dikkatli olunması lazım dış gebelikte
Rabiaasela Elifderin34 ayy suan çok korktum 😔 kanamam yok ama midem çok aşırı agri yapıyor ter döküyorum agridan resmen
Nurr2203 Neseeli ne tesadüf yaa benimde öyle sol tarafim alındı kistten dolayi aynı kaderi yasamiz resmen 🙂
Rabiaasela Neseeli insallaj yazarim sabah ilk işim eşim kurbanı hallettikten sonra hastaneye gitmek olacak
Didemardaa Neseeli ilk gebelikmiydi sizinde benim ilkti üzüldüm baya ama çok şükür iki ay sonra tekrar nasip oldu doğuma son 20 günüm inşallah :)
Neseeli Didemardaa geçen yıl yaşadım benim de ilkti canım bende çok üzüldüm ama şu an son 10 günüm benimde doğuma ☺️
Rmsc Rabiaasela benimde Çarşamba günkü beta sonucum 810 , bugün ise 1324 doktor güzel bir artış değil iki katı olması gerekti dedi dış gebelik veya sağlıksız olabilir dedi çok uzgunum , çok emin degilim ama dış gebelik olunca sizinki kadar fazla artmaz