Denizimannesii 2.günden itibaren mama takviyesi yaptım yan odamda sezeryan olan vardı sütü geliyor diye mama vermediler yeterli olmamış küveze ışıga koydular minnagı hala hem mama hem süt gidiyorum sütümün doyurduguna emin değilim bir hafta sonra saglık ocagında kilosuna bakılsın öyle bırakıcam mamayı 4.gün aktif geldi ama hep zorladım sagdım gögüslerim acıdı sızladı agrıdı ama durmadım öyle söküldüler sütümüzün damlası bile çok faydaymış benim canım önemli değil yeterki ona yaradıgını bileyim varsın yara olsun yengem aglardı emzirirken yaralardan bende elimden geleni yaptım oldu ☺️