Sinoplu57 aynen dayanılacak bir ağrı değil ama gittikçe bende de çoğalıyor tabi sizde hiç durmuyormuş isterseniz bir doktora görünün ben şahsen kendim normal karşılıyorum çünkü ilk gebeliğime göre yine gayet iyi ilk gebeliğimde bende sizin gibiydim yürüyemiyordum yatakta sağımdan soluma döneniyordum çok acı çekiyorsun bu acı bir ay çekti öyleki hemen doğurayım kurtulayım diyordum herkes farkli yaşıyor kimisi çok rahat kimisi bu şekil