Anonymousmom Yildiz028 8.haftaya kadar kalp atışı duyamadım ilk gebeliğimde artık kesesi bozulmaya başladı etrafında kanama oluştu hemen kürtaj olmuştum
Sinem94 laradeniz aynı durumu yaşadım 8 haftaya kadar kalp atişi bekledik yinede bekleyecektim ama ağrim ve kanama oldu kürtaj oldum mecburen
Nazendehanim Yildiz028 canım benim de kanamam olmamıştı ama kalbi durmuştu bebeğin ,belirti vermeyebilir ama.yine de bekle bence
Yildiz028 Nazendehanim kalbi durmusta demiyolar canim benim net bisey soylemiyolar sagliksiz ama neye gore sagliksiz. Kalbi durmus dese tamam anlarim da bekle diyolar beklicem bakalm
Nazendehanim Yildiz028 sagliksizsa gebelik kendiliğinden sonlanır zaten erken haftalarda müdahaleye gerek yok size zarar vermiyor mutlaka bekleyin ,inşallah düzelir ❤️
Nurten2610 Yildiz028 benimde sağlıksız gebelikti ama 7 haftada lekelenmem başladı 9 haftaya kadar bekledik zaten kendi düştü parça kaldığı için kürtaj oldum sonra yani lekelenmen kanaman yoksa bekle bence