Kizlar daha once de post acmistim. 8+2 gunluk gebeyim. Kendi doktorum kucuk dedi kalp atisini duymamistik haftaya gel dedi benimde icim rahat etmedi bugun ozele gittim sagliksiz kese filan dedi kurtaj olman gerekiyo dedi ama hic bi kanama filanda yok hafif sancilar var sadece elime bi ultrason kagidi verdi ama icinde bebek var. Kendi takipli oldugum hastanenin aciline gittim kan ve idrar aldilar temiz dedi onemli bisey degil dedi kadin dogum doktoru da kanama olmadigi surece sikinti yok bir hafta daha beklesin dedi acil doktoruna. Basina boyle seyler gelen var mi oglen 1 den beri hastane hastane geziyorum kizlar cok moralim bozuk. Napcami bilmiyorum her doktor farkli soyluyor.