Talihimyokbahtimkara ilk gebeliğimde 9 ay ikincisinde de 5 haftadır vuruyorum acısı azalmıyor ama teknik öğreniyorsunuz daha kolaylaşıyor.
İğneyi yapmadan önce içindeki havayı mutlaka alın hemşire bunu söylemiş olmalıydı iğneyi dik tutup tık tık vurun parmağınızla. Hava yukarı çıkınca içindeki havayı boşaltın bir iki damla da sıvı aksın.
İğneyi mutlaka dimdik tutun sivri olan kısım ilk giriş yapsın vucudunuza.
İki parmakla sıkıp göbeğime yağlı olan kısma yapıyorum kola bir kez denedim asla yapamıyorum göbek daha katlanılır bi acı
İlacı öyle yavaş sıkıyorum ki şırınganın boşalması 30 saniyeyi buluyordur. Bazen sık bırak sık bırak yapıyorum iğne içerdeyken zaten acımıyor ilaç verirken acıyor ve ilk iğneyi sokunca acıyor.
Benim rutinim böyle ilk yavruma kavuştum ikincisine de kavuşacağımı düşünerek motive olmaya çalışıyorum herkese kolay gelsin