Merhaba kızlar 5 haftalık gebeyim daha önce düşük yaşadığım İçin doktor tedbir amaçlı kan sulandırıcı iğne kullanmamı istedi. İlk gün öğrenmek için sağlık kabinine gittim hemşire kolumdan vurdu inanılmaz yandı ve morardı . Daha sonra doktoruma sordum göbeğimden uygulamak istiyorum sorun olur mu diye o da sorun olmaz dedi . Göbek bölgem biraz yağlı ayva göbek şeklinde eti biraz sıkıştırıp uyguluyorum ve ne hızlı ne yavaş şekilde enjekte ediyorum . Şimdi gelelim sorumuza göbeğimde morluk yok denecek kadar az oluştu acaba yanlış bir şey mi yapıyorum böyle olması normal mi kolum aşırı morarmıştı çünkü uygulama tarzından dolayı mı böyle oluyor acaba beni aydınlatırsanız çok sevinirim yanlış bir şey yapmak istemiyorum