Bende seninle aynıyım lekelenme oldu bugün bende gittim Dr düşük tehliken var dedi iki hafta sonra tekrar gel kalp atışını duyarsak bir sıkıntımız kalmaz dedi bugün çok şükür kesesini gördüm iğne progestan ekstra bı kaç ilaç daha kullanıyorum şu an yok lekelenme olduğu an iğne vurulcan dedi ayaklarının altına yastık köy dinlen sadece temel ihtiyaçlarınıdq kalk cnm