6.haftada yaşadım Ultrasonla baktılar kanama alanı görüldüğü için 1 hafta rapor verdi dinlen bir şey yapma dedi progestan başladı günde 1 içtim kontrolde kanama alanını görmediğini normale döndüğünü söyledi ilaca devam ederken 15 gün sonra tekrar leke oldu bu kez tek doz iğne yaptılar ilacım bitti 11. Haftadayım 2 gün önce yine hafif leke oldu doktor sabah akşam progestan 3 günde bir iğne verdi. Allah izin verirse Doğurmaya niyetliyim 😂 doktora git mutlaka hemen hatta inşallah korkulacak bir şey yoktur ama tedbir almak lazım