Sewda35 bende 35 haftaligim dun kontrolum vardi 3 hafta öncesinde bebegim dogum pozisyonundayken bu hafta popo üstu durmus dedi basi yukaridaydi yani.Doktorum bu sekilde devam ederse sezeryanla alacaz dedi ve hatta aniden suyun patlarsa,kanama olursan sancilarin 15 dk da bir olursa hemen geliyorsun dedi sakin sancilarini evde cekmeye kalkma bebeginin pozisyonundan dolayi risklisin demisti bana.Bende normal dogum istiyordum bol bol dua edelim kendimize Rabbim hayirlisini gostersin bize