star3star çok güzel yazmışsınız sizin gibi uygulayayım bende, evde büyüklerin şeker cihazı var bende o şekilde takip ederim en azından kac olmuş görürüm. Peki sizde her gün hem aç hem tokken mi ölçüm yapıyorsunuz yoksa sadece tokluk şekerine mi bakıyorsunuz?? Birde tokluk şekerine iki saat sonra mı bakıyorsunuz.?🤗